mandag 16. september 2013

Myhrvold huset..

Her er det lille huset vårt.

Med den fantastiske sommeren vi har hatt 
i år har vi virkelig kost oss i hagen.

Norsk, frisk sommermorgen er så deilige her..

Huset har blitt pusset opp i alle 3 etg det siste året.
Og denne sommeren er det snuppas rom som har blitt pyntet.
Heldigvis er hun forsatt litt "lille-rosa-jenta" til mamma..:)

London rommet..

Vi har hatt utallige gjester i sommer.
Elsker å ha familien rundt meg..

Onkel jente.

Tante jente.

Kusine besøk.

Ungene mine..<3

Venninner.

Litt av familien.

Jentekveld..

Venner.

Kusine besøk.

Husmus.

Ungene..

En utrolig deilig sommer var snart over.
Vi har fått pusset opp, hatt ferie
 og vært masse sammen med familie og venner..

Godt å være hjemme og vondt å reise...
Selv om jeg gledet meg til å komme tilbake hit til Dubai,
 venner jeg meg aldri til å reise fra disse fine ungene.

Jeg savner dere så inderlig mye,
det gjør rett og slett vondt i hjertet mitt..
Og må innrømme at jeg innimellom tenker:
er det verdt å ikke kunne se dere hver dag??

Siste dag før avreise Dubai hadde vi stor 
konfirmasjonsfest for snuppa vår..

Bilder fra den store dagen kommer..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar