onsdag 13. november 2013

Jul i Casa Myhrvold


Nå er det jul i Casa Myhrvold.
Og ja...jeg vet at det er tidlig..:)

Men når en bor i et ørkenland er det ikke så enkelt
å finne den rette julestemningen,
så da må en pynte tidlig.

Vi skal også i år feire jul hjemme i Norge.
Siden vi kun er hjemme en liten stund, blir ikke noe pynting der.


Alle disse fine englene mine har jeg kjøpt de siste årene 
i sammen butikk på Dubai Mall.

"Passe-på-pakker" alven min har en tøff jobb..
Jeg er skikkelig nyskjerrig og alle pakker som kommer
inn i mitt hus før julaften...
....de blir pakket opp.
( men blir pakket fint igjen etterpå da..tjihiii )

Julekrybben min har jeg kjøpt i Afrika i Global Village.

Julekameler må en bare ha her i Dubai,
jeg digger disse.


Engler over alt..


Selv juletreet er på plass.
Er så koselig å stå opp i mørket om 
morgenen og slå på lysene..
Akkurat som hjemme..


Huset er nå klart til flere juleselskap sammen med gode venner.
Julen er en fin tid å være sammen.
Gleder meg til det..:)

Ps: de fleste englene mine har jeg kjøpt i en veldig 
fin julebutikk på Dubai Mall som heter Irony Home

Ha en fin førjulstid alle sammen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar