torsdag 12. desember 2013

14 dagers husmorferie i Dubai..

Jeg har hatt venninnen min på besøk i 14 dager
og da tok jeg meg like godt en husmorferie jeg også.
Hun har vært her flere ganger før,
så nå var det bare tid for kos.

Vi inviterte til juleselskap for Dubai venninnene.

En herlig gjeng!!

Øydis har et hjerte av gull..
skal senere skrive et innlegg om hennes prosjekt
som hjelper barn i Nepal til å få bedre utdanning.

Smil!

Flotte fruer!

Masse shopping ble det.
Og Victoria Secret er virkelig en av favorittbutikkene våre.

På Dragon Mart har jeg funnet denne for en stund siden,
og har drømt om den etterpå..

Nå har den blitt min..:)

Bare lurer litt på hvordan jeg skal få den
 med hjem til Norge til jul...hmmm..

Vi har vært hos skredderen og fått sydd oss
mange fine kjoler.

Her er et lite utvalg av mine nye kjoler.
Glemte å ta bilder av min manns skjorter,
de er virkelig fine og han er så fornøyd!!

Lunsj i Bastakian er kjempekoselig..

Souk Madinat i dagslys.. 
vakkert, herlig stemning og verdens fineste utsikt..
mot Burj Al Arab.

Al Qasr er et fantastisk flott hotell
og en må ha god tid slik at en kan se flest mulig detaljer her.

Fine venninna mi..

" Sees igjen" lunsj for Kari som skal flytte til nye eventyr!

Vakre damer med vakker bakgrunn..
I love Burj Al Arab..

Shopping igjen!
Nå på Dubai Mall

Etter shoppingen på verdens største mall er det godt å sette seg
ned på TGI's for å spise middag.
Med utsikt over verdens største dansende fontener
og verdens høyeste bygg Burj Khalifa i bakgrunnen..

De beste stundene har nok vært tiden i sofaen om kvelden
med rose i glasset og minner om tidligere opplevelser
og planlegging av nye eventyr..

Så har vi vært på konsert med denne livlige gjengen.
Vi spiste i Irish Village først..skikkelig stemning!!

Så var vi superklare til å ta imot undomsheltene på scenen.

Og endelige kom de..
Europe var kjempekule fortsatt!!

Og Joey var egentlig blitt mer kjekk syns jeg..hi,hi!!

Dette er litt av det vi har opplevd under vår 14 dagers 
husmorferie i Dubai.
Vi besøkte selvfølgelig Monili 
og drakk masse Starbucks kaffe.
Heldige er vi som har muligheten til dette..

Om bare et par mnd er du tilbake venninna mi..
da med gutta igjen.
Og da er det familieminner som skal skapes.

Tusen hjertlig takk for besøket, 
veldig glad i deg Cecilie!!

Ps: Kommer mer om vår dag på spa på
 Burj Al Arab..
Det fortjener et eget innlegg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar