torsdag 8. september 2011

Sommerferien i Norge er over for i år...

8 uker i byen min Drammen
har gått alt for fort...

Men jeg har fått kost meg hjemme i huset og hagen min...
Har fått fixet opp vaskerom, bad og
funnet min drømmeseksjon i stua..:0)

Jeg har kost meg på SanneBo..
Pyntet litt i hagen, begynt å planlegge "utbygging",
men viktigst av alt kost meg med
datteren mi, mannen min og familien min...

Venner er uvurderlige...

Kost meg og ledd masse..

...ledd igjen..

..og igjen..

Og mimret...

Jeg har vært på min årlige sommertur til London.
Og Sanne og "møtt" Justin Bieber..:0)

Fått masse "tantesin"
og fylt opp lagret for vinteren.. 

Vært masse sammen med familien min..

Og jeg har nytt hvert minutt jeg har kost meg
med tanteungene mine...

Selv med en våt og kald sommer i Norge..
har mitt hjerte blitt fylt opp av alt dette som jeg har
opplevd i sommer..
Når en bor langt borte fra alle sammen,
 blir ihvertfall jeg ennå mer takknemlig
 for alle dere rundt meg..

I morgen tidlig reiser vi tilbake til Dubai..
Jeg synes det er trist å reise...
men vårt 1001-natts eventyr venter på oss
på andre siden av jorden..

Og heldigvis har bookingavdeligen hos
Casa Myhrvold hatt det travelt i sommer..
3 uker til de første gjestene kommer..
og så har vi nesten fullbooket helt frem til neste sommer..

Vi gleder oss til å dele vår drøm
med dere som kommer første gang...
og dere som allerede kommer for andre gang..

Takk til alle som har varmet mitt hjerte i sommer!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar