fredag 23. september 2011

Zoo i Abu Dhabi..

I dag begynte vi dagen hjemme hos
våre herlige venner..
Lukten av nystekte vafler møtte oss ute i gata...
og smakte nydelig med jordbær og rømme på...mmm

Så bar det av sted til en liten perle av en dyrepark..
Her får en virkelig nærkontakt med dyrene..


Det er mulig å kjøpe mat 
og mate dyrene..
Gøy for liten og stor....:)

Ganske ekkel fyr,
men jeg måtte ta på han..

Ser litt skummel ut...

Utrolig å komme så nær for å ta bilder..

Men det er godt det er en glassvegg mellom,
disse ville jeg ikke kommet i nærheten av..

Dette var dagens store høydepunkt for mannen min..
Hyenene slikket og spiste ut av hånden..
Fasinerende..

Hyenene slår av en prat med min datter, venninnen og min mann..:)

Jeg virkelig koser meg med å ta slike nærbilder..

                                               
Vakker synes jeg..

Sanne hilser på en Donkeyboy.



I akvariumet er det små akvariumer
og en får virkelig se fiskene..
Bedre enn disse digre som det ellers er her,
 hvor det er all verdens fisk sammen på et sted.. 
Fasinerende dette også..


Nydelige farger..

Stor stas for ungen å få holde og kjenne på...

 

Litt sliten etter en opplevelsesrik dag..

Men det har vært en kjempeflott dag.
Sammen med Sanne's venninne
og våre venner her i Abu Dhabi..
Gleder oss til å oppleve masse fint
sammen med disse herlige menneskene fremover..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar