fredag 16. mars 2012

Atlantis- på Palmen

 Helt ytters på Palmen
ligger Atlantis badeland.

Bildene her tok jeg da jeg "fløy" over Dubai..
(En opplevlser jeg fortsatt ikke fatter
at jeg har vært med på..:)

 På Atlantis er det masse aktiviteter
både for liten og stor.
Sole seg, bade, mate mantaer,
svømme med delfiner og leke.
Så en dag her alt for lite om en vil ha med seg alt..hi,hi!

Hannah syntes det var litt skummelt..
men mest gøy å "suse" ut for strykene i baderinger...


På beachen er det kjempedeilig for ei lita frøken..
Sand, vann og løpe rundt,
er bare morsomt!
Og vi på solsenga kan nyte barnelek
og vakker skyline..

Det ble litt tid til kos også.
Mine nydelige jenter!!!

 En glemmer ofte at en er i en annen verdens del her..
Men denne dagen satt det ei Abaya-kledd dame
på solsengen ved siden av..
Hun fulgte oss med øynene hele tiden,
letter etter øyekontakt og ga oss gode smil..
...Lurer på hva hun tenker her??...
(trykk på bilde slik at du kan se hennes øyne)

Da hun skulle gå ville hun gjerne ha bilde
av henne og meg..
Jeg fikk også ta bilde..
noen som ikke er en selvfølge..
Lurer på hva hun skriver under sitt bilde??


Etter en flott dag
gikk solen ned over Atlantis.
Og vi kunne legge nok en fin dag
inn i "minneboka" vår..



1 kommentar: