torsdag 22. mars 2012

Del 4: Kamel-tur!

Litt shopping ble det også ute i ørkenen..

 Eieren ble strålende fornøyd
da det kom så mange damer..
Og han underholdt oss mer en gjerne..

 Teppene her var veldig fargeglade..
Og passer perfekt på hytta..
Jeg kjøpte det til høyre på bakken.

 Må jo bli glad når en kommer ut på kjøkkenet
om morgenen og blir møtt av disse fargene!!!

 Kjøpte også en slik kamelveske..
Kjekk til å ha aviser oppi.
Men tviler på at mannen min vi stå sånn
hver gang vi er på hytta..
...så jeg får finne på en annen måte å bruke den..hi,hi!!

Fikk en annen god ide også...
Denne leveggen kunne jeg brukt
til å dekke en litt "vanskelig" vegg
i kjellerstua på hytta..
Eller rundt badestampen
som jeg ønsker meg ute..
Tror jeg må ta med mannen min tilbake hit en dag..

Leveggen er laget av bambus
hvor det er snurret tråder rundt,
som larger de flotteste mønster..
Kjempefint!!!

Fornøyde damer på tur!

Nok en fin dag til minneboka mi!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar