søndag 28. oktober 2012

The Oasis by Night

 Da solen gikk ned fikk vi virkelig
følelsene av å være i et 1001-natts eventyr..
Dette var magisk.
 
Restauranten.
 
 Dersom natten er for varm eller litt kjølig
er nok dette et flott sted å spise middagen..
Men denne tiden på året er så herlig
at vi kunne kose oss ute under åpen himmel..
 
 Imponenrende hvilken buffet de hadde
laget istand til bare oss..
Maten smakte nydelige..mmm..
 
For en hobbyfotograf som meg var det
utallige flotte motiver her..

 Kan tro jeg ble lei meg da jeg oppdaget at
jeg hadde glemt kamerastativet
mitt i bilen i Abu Dhabi..
Men fikk likevel tatt noen ok bilder..heldigvis..
 
 Dette er stråhytter like de perledykkerne bodde i..
 Er det ikke flott?
 
 Vi fikk en omvisning i alle romtypene
de hadde her..
Alle er utolig flotte og har en spesiell sjarm..
Nydelig sted...
 
Pappa'ne tok de to eldste med seg opp i sanddynene
for å ta bilder over Oasen...
 
Snuppa ble litt redd da hun kom ned og fikk vite
at det var edderkopper, skorpioner og slanger
der oppe som en helst ikke vil møte..hi,hi!!
 
 Den vakre Oasen by Night...

 Nå var vi klare for en god natts søvn
og nye eventyr etter soloppgang....
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar