mandag 29. oktober 2012

Enrique Iglesias i Dubai..

 Fredag hadde vi en herlig kveld.
 
Først var vi hos Inger og Morten
på West 14 på Palmen
og spiste et utsøkt måltid..
 
Så var ihvertfall vi damene klare
til å danse natten lang med
Enrique Iglesias..

Det ble litt venting før kjekkasen kom på scenen..
Men han var verdt å vente på..

Endelig entret han scenen..
Jeg hørte at han kom..
men med 18.000 foran meg og
mine korte bein så jeg ingenting..
Mannen min måtte løfte meg opp..
Og da så jeg han..
langt, langt borte i det fjerne..hi,hi!!
Aldri opplevd å være på konsert 
og ikke se scenen engang..
Takk for store videoskjermer..

Enrique plukket opp to stykker på scenen..
Han her sjarmert meg.
Skikkelig morsom fyr..:)
Enrique likte han også,
fyren fikk nemlig et kyss på kinnet
av superstjernen..
 
Da vi gikk på Enrique's venn etter konserten,
måtte vi jo få et bilde sammen med han..
Og vi kysset han på kinnet..
Dermed er vi bare et kinn fra å ha kysset
Enrique Iglesias....juhuuu!!
 
Selv om vi ble stående 1,5 t for å komme ut av
parkeringhuset etter konserten..
var dette en utrolig morsom kveld..
Takk for herlig selskap alle sammen..:)
 
(og takk for lånet av bildene Inger..:)
 
Muslimer feirer Eid om dagen..
Og det er fest fra morgen til kveld..
I helgene har alle Mall nattåpent.
Dubai Mall har nattåpent i 3 uker..
 Nattåpent her betyr åpent i 24timer..
 
Jeg klarte å overtale min mann til å bli med
på Mall of the Emirates kl 2 om natten..
Etter en lang kveld med
hopping, spretting og synging,
smakte det utrolig god med en iskald is
hos Häagen Dazs...
 
Vi var alt for slitne til shopping,
men det var ikke alle de andre som
var på shopping kl kvart på 3 den natten...
 
En herlig kveld var over...:O)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar