tirsdag 23. oktober 2012

Venninne (shopping) besøk...

 
Vi har nå hatt besøk av venninna mi
med mann og barn i 10 dager.
Og vi har storkost oss..:)
 
Det kommer mange innlegg om det fine 
vi har opplevd sammen,
spesielt gleder jeg meg til å vise dere
en fantastisk ørkenopplevelse..
 
Men ville bare vise dere noen bilder først
av "venninne kvalitetstiden" vår,
...shopping..
som det har blitt litt av..hi,hi!!
 
Vi pusser opp hjemmene våre i Norge begge to
og har flydd rundt med fargelappene våre.
For å finne noe som matcher.
 
På Dragon Mart fant vi gardiner..
 
Og de ble sydd ferdig mens vi ventet...
 
 Denne har jeg sett på lenge..
og nå har den endelig blitt min..
Den skal få henge over den nye spisestuen
min i Norge..
Må bare forsterke taket litt..
for denne var tung..:O)
 
 Og denne skal få henge over
spisestuen på vårt fargeglade SanneBo..
 
Oppi disse posene er det noe
jeg har ønsket meg en stund..


 Og oppi her er litt annet vi fant
og som vi gleder oss til å pynte husene våre med..
 
Kvalitetstid med venninna er virkelig
godt for ei som iblant har litt hjemlengsel
og savner de der hjemme..
 
Mange gode minner med familien våre
har vi også laget disse dagene
og flere innlegg kommer..:O)


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar