tirsdag 13. mars 2012

Audi TT

Tilbake i Autodromen..

...og gutta gjøres klare til å kjøre fort!!!

Mannen min er en Audi-mann..
så du kan kan tro han var spent..

Først var det en liten briefing på kjøringen før
de er klare til å innta en 5,2 km lang bane.. 

De hadde hver sin instruktør med seg i bilen
og fikk hele tiden tilbakemelding på
hva som kunne gjøres anderleders..
Veldig lærerikt..

 For meg som sto på siden og "foto-trena"
synes jeg de kjørte for fort..
Mørket gjorde det heller ikke
enkelt å ta bilder..

 De rett og slett bare suste forbi..hi,hi!

Mannen min sa han var oppi 200..
men så nærmet det seg en sving..
og han måtte følge med på veien..

Så var leken over for denne gang
og jeg var veldig spent på
hvordan de syntes det var..

Og i gledesrusen etterpå..
glemte jeg å ta bilder av dem..
De var to store glis!!!

 Audi TT har 210 hestekrefter..
Om et par uker skal mannen min
og den andre svogern ut å kjøre
Audi R8 med 520 hestekrefter..

Svisj....
da kommer de virkelig til å suse forbi!!


Dette venter gutta neste gang:








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar