lørdag 10. mars 2012

Duran Duran i Dubai!


Torsdag kveld var mine ungdomshelter her i Dubai.
Kan tro jeg hadde gledet meg til denne kvelden..:)

Slik så de ut sånn midt på 80-tallet
Da ingenting annet var viktig enn Duran Duran..
Og Simon Le Bond var den kjekkeste i hele verden...Hi,hi..

Jammen godt en blir voksen etter hvert..

Men jeg må kanskje innrømme at jeg følte meg som en
tenåring da de entret scenen..

Dette var utrolig gøy..
Jeg hoppa, spratt, hyla og skreik..
..og sang..

Stakkars snuppa mi..
Hun var litt oppgitt over mamma'n sin..:)
Men jeg klarte rett og slett ikke å la være...

Siden det ikke er lov til å ta med et digert kamera inn
på konserten..
ble det bare mobilbilder av dårlig kvalitet..


Wild Boys
er min favoritt..
Mannen min har egentlig et ganske bra opptak fra mobilen..
men siden kona hans er helt gal ved siden av..
kan det ikke publiseres...Ha,ha!!

Så her er heller videoen:


Derfor måtte jeg bare låne dette bilde fra lokalavisa..
Slik at dere kan se at de fortsatt en noen kjekke menn..Tjihi..
Simon Le Bond har fortsatt en rå stemme..
og gutta kan virkelig lage show.

Konserten var på Sevens Stadium..
Med fullmåne og langt uti ørkenen.
En helt utrolig stemning!
Og som det meste her i Dubai..
Prøver de alltid gjøre litt ekstra..
Etter min mening var fyrverkeriet helt unødvendig..

Duran Duran klarte selv å stå for
et to timers fyrverkeri på scenen..


JEG HAR SETT DURAN DURAN!!!
JUHUUU!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar