torsdag 1. mars 2012

Jumeirah Beach Hotel

 I går var vi å spiste på "Bølgen".
Vi hadde gledet oss til Italiensk på Carnevale.
Men uff a meg for en skuffelse..
Jeg har en lasagen-mann..
Som spiser lasagne verden rundt...
Tror aldri jeg har sett han så skuffet...
Det smakte rett og slett bare salt..
De hadde nok kjøpt inn litt for mye salt,
for det meste av maten til alle 8 var..salt..

Vi pleier ikke klage..
Spiser maten vår, smiler og sier at det smakte nydelig..
Men denne gangen klarte vi ikke la være...

Kelneren sa at lasagne var kokkens spesialitet
og at de aldri hadde fått noen klage på den..
Så det var nok vår smak det var noe galt med...

Ja,ja...
Flott hotel og fin restaurant..
Vi går ihvertfall ikke tilbake dit...
Og det er egentlig helt ok..
Litt slitsom å bli så begeistret hver gang
 at en vil tilbake i morgen..hi,hi!!
Nå slipper vi det..

 Men hotellet var veldig vakkert da..
Og jeg lurer sånn på om det er høyt nok
under taket på hytta til denne..Tjihi!!!

 Og verdens flotteste utsikt har ihvertfall
Jumeirah Beach Hotel..
Mitt vakre Burj Al Arab.

Kommer nok til å snike meg ned på beachen her en dag..
og ta flere bilder..
Akkurat fra denne vinkelen har jeg ikke
så mange bilder av mitt favoritt foto-motiv..

Jumeriah Beach Hotel er et flott hotel
og en severdighet her i Dubai..
Og om ikke annet et flott motiv
å ta bilde av...:o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar