søndag 1. april 2012

Bursdagen min...

Etter en fin dag i solen
med sushi, is
og masse "tantesin".
Tok min snille mann
oss med ut på middag.

Vi spiste på flotte Westin..

 Og siden jeg ofte har bursdag i påsken
pynter jeg alltid med
gule påskeliljer.
Syntes det var stor stas at hotellet
hadde pyntet nettopp med disse blomstene
..bare for meg...hi,hi!!

 Gjestene mine!
Bursdagsbarnet ser ut som hun er eldre
 enn sine  unge 39år...
så bildene blir heretter sensurert.....ha,ha!!

 Men mine to vakre jenter
viser jeg gjerne frem..

Kan tro jeg ble overrasket da jeg fikk
nøkkelen til denne påskegule bilen..
Bruuummm....
Nå skal jeg suse avsted!!

Tjihiii!!
Bare tuller jeg...
Men jeg fikk en gave som jeg ble
 mye mer glad for enn jeg hadde blitt for
denne bilen..
Det å feire dagen med mine..
og en stor pose med ei ny "venninne" oppi!!

Så nå er det bare å ta fatt på et nytt år av mitt liv..:o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar