søndag 15. april 2012

En time i drømmeland..


Etter frokost fikk vi besøk
av verdens nydeligste cheetah.
Hun heter Velvet..

Vi var så heldige at vi skulle
få være sammen med henne i en hel time..

Er hun ikke vakker??

Mannen min syntes dette var stor stas..
Tror aldri han vil glemme Velvet..:O)

Hun måtte utforske denne kjekke mannen litt..
så hun sniffet og sleiket på armen hans.


Siden den kvinnelig passeren til Velvet
ikke har hår på armene,
syntes hun dette var spennede..

Antageligvis trodde hun mannen min var
en antilope..
Og glefset til..

Hun fikk et godt tak i armen,
men det gjorde ikke vondt..
Sånn i ettertid hadde det jo nesten
vært litt kult om han hadde fått et arr
og kunne sagt at han var blitt bitt av en gepard...hi,hi!

Ser nesten ut som det ikke bare er mannen min
som er betatt..

Etter masse kos skulle vi få være med Vetvet på tur.
Ganske rart å gå tur med en cheetah..

Selv om vi har klappet en cheetah tidligere
 på denne turen,
har vi ikke hørt hvilken lyd dette dyret
lager når det koser seg..
Den maler virkelig høyt..
hele tiden..
Egentlig syntes jeg det hørstes ut som hun
knurrer og når som helst kunne angripe..
Men denne flotte frøkenen bare koset seg.

Så var Vetvet fornøyd med dagens tur..
Da la hun seg ned og turen vår var også over.

Dette har vært en uvirkelig opplevelse.
Vi kommer aldri til å glemme
denne timen i drømmeland
sammen med dette flotte dyret..

Tror nesten ikke det er sant når jeg nå
ser tilbake på bildene..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar