torsdag 26. april 2012

Scrappekurs..

I går var jeg på kurs og det var kjempegøy!!
Her er vi i dyp konsentrasjon...

Og så er vi kjempefornøyde med oss selv
når vi ser hvor flinke vi er..hi,hi!!

Og etterhvert som bordet blir
overfylt av alt mulig stæsj,
kjenner jeg at scrapper'n i meg
har ligget i dvale alt for lenge..

Fikk laget et lite minne fra
"lånesvigerinna", søstra, svoger'n og verdens
nydeligste lille jente var hos oss i påsken i fjor.

 De dagene da hjemlengselen nesten er for stor å bære,
er det godt å ta frem bilder og tenke på gode minner
og se de herlige smilene fra de jeg savner..:0)

Laget denne boksen til å ha albummet oppi..
og den kan jo fint stå på bordet slik at
jeg har den nære mitt hjerte..

Det var virkelig gøy å være litt kreativ igjen..

Her en link til den flotte scrappebutikken
hvor de holder mange forskjellige kurs:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar