mandag 17. september 2012

London

Tidlig en vakker morgen i juli
satte vi oss på flyet til London...
 
 Datra mi, venninna hennes og hennes mamma..
Skikkelig jentetur..:o)
 
Været i London var utrolig deilig..
Vi var der få dager før OL startet,
slik at vi fikk med oss litt av
den olympisk stemningen også.
 
 Etter en fin spasertur gjennom Hyde Park
kom vi endelig frem til målet...Harrods.
Vet ikke hva det er med den butikken jeg..
men noe magisk er det..hi,hi!!
 
 Og når de i tillegg har klart å finne frem
litt julepynt i sommervarmen..
er jeg kjempefornøyd..
 
 Ellers var jeg ganske så fornøyd etter
julegaveshopping på Disney også..
Heldigvis kommer det stadig nye små barn
i familien nå som snuppa mi begynner å bli
litt for stor til denne butikken..
 
 
 Burde egentlig bare skrevet om da jentene møtte Naill i London..
(en av superheltene i One Direction)
Tenk å være så heldige å møte en av de største idolene sine..
Etter dette møte...
dreier alt seg om før og etter Naill..
Og tror jeg har svart på min datters spørsmål
en million ganger:
"mamma..vet du hvem jeg møtte i London???"
Herlige jenter..:O)
 
 Og slik så de ut da det gikk opp for dem
 hvem de hadde møtt....
 
 Selv om jentene kunne reist hjem etter møte med Naill..
Hadde vi noen dager igjen..
 
 Vi koste oss med masse godt mellom all....
 
 ...shoppingen..
 
Vet ikke om et mer spennende sted en Portobello Road..
bare synd koffertene allerede var fulle før vi kom hit..
Neste gang vi skal til London,
så skal vi hit første dagen..

Så var en liten uke i London over for denne gang..
men siden vi alle elsker denne byen
blir det ikke lenge til neste gang..
 
Tusen takk for en kjempefin tur.
Med masse skravling, fnising
og et par morsomme hemmeligheter..:O)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar