søndag 23. september 2012

SanneBo..

Det var ikke mye tid vi fikk her på hytta vår i sommer.
Opp-pussingen hjemme ble prioritert..
Men vi fikk noen dager
og da var SanneBo full av gjester..:)
 
Vi er ikke skogens mennesker av natur,
men når den ligger rett på utsiden av hyttedøra..
er det jo ok med en liten tur..
Gutta måtte prøve å klarte i et tre som hadde falt..
 
Og jentene gikk tur i kornåkeren.
 
Snuppa til tante..
 
Og så var det tid for å slappe av litt...
 
 
Elsker å sitte her og nyte stillheten...
Bare høre skogens ro..
 
 Vi kjøpte hytta like før vi flytte til utlandet
og har ikke fått pusset den opp..
Har bare malt den hvit og bygget platting..
Med all den ledige tiden jeg har i Dubai
og alt overskuddet jeg lagrer opp..
får jeg mange ide'er for hvordan hytta
 kan pyntes opp når vi flytter hjem..
 
Foreløpig har vi brukt restemøbler
og restepynt hjemifra,
men når containeren
en gang kommer fra Dubai er det litt
til Sannebo der også.
 
Det er litt andre størrelser i Dubai
og jeg har et bilde hengende på kjøkkenet her
som skal henge på denne veggen etterhvert..
Da jeg målte her i sommer..
så jeg at bilde vi ta hele veggen..hi,hi!!
Så heretter har jeg en bok med alle målene i veska
når jeg er på shopping..
Utrolig gøy å lete etter skatter som
vi kan ha som minner hjemme resten av livet..:O)
 
De få stundene vi fikk på SanneBo i sommer
er gode minner vi kan tenke på når vi nå er her
 alene på andre siden av verden..
 
Vi er heldige som har en så fin familie...
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar