mandag 27. juni 2011

Bursdagsfeiring...

Ikke alle får lov til å kjøre inn til Burj al Arab,
men har en reservasjonen i orden går det bra..

De vakre orkide'ene i bakgrunnen
var litt av et syn..

På vei opp til alt gull og glitter som
dette hotellet er pyntet med.


Vi skulle spise inne i en sal full av Swarovski krystaller..

I taket over baren..
..bare ligger det 21.000 krystaller på en glassplate med lys i..
..til en halv million euro...
Vanvittig..men vakkert..

Nydelig utsikt over det Arabiske hav..
(For oss som kan se ut da..he,he..
ble litt vel mange bilder av oss denne gangen..)

På denne Japanske restauranten er det 12 matstasjoner
hvor kokkene lager den maten du selv plukker ut..

  Har litt dilla på Sushi om dagen..
så jeg kom ikke lengre enn til forretten..

Mmmm...kan tro jeg koste meg..

Spisepinner og stive giktfingre er ikke no ok,
men jeg fikk låne en slik "duppeditt"
som holdt pinnene sammen..
Sånn vil jeg ha..

Skål kjære mannen min..

Sanne passet på å ha god plass i magen til desserten...

Mmmm..igjen..:0)

Selv om min mann ble et år eldre i dag..
er han likevel en stor gutt..titt,titt..:)

Den lille dessert "tingen" i midten,
hadde en lite flik av bladgull på seg..
Og gull er nå min mye favoritt dessert..

Dette hotellet er bare vakkert..
Får ikke tatt fine nok bilder til å vise hvor
flott det egentlig er.



En opplevelse bare å gå rundt her og kikke..

Fornøyde etter en flott bursdagsfeiring.

Vi har fått oss en nytt favoritt spisested.
Og til dere gjestene våre som ikke har vært her..
...dere må komme tilbake!!!
Vi har noen å vise dere..:0)


En flott feiring på et flott sted
for en flott mann!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar