søndag 12. juni 2011

No' nytt på grillen...

Min mann har vært "gressenkemann" noen dager
 mens min datter og jeg har vært i Norge..
Han har vært så flink til å lage middag til seg selv..
og lagt ut flotte bilder på facebook..
Kan jo ikke være no dårligere jeg..he,he!
Så her er mitt bidrag...
Må si at jeg absolutt ikke liker å lage mat..

...dagens middagstips...
Lobster med sitron og koriander marinade,
scampi med grillkrydder og olje..
og sjampinjong, mais og feta...
Mmmmm...

Som du sikkert skjønner er jeg ikke noen
mesterkokk...
Her er det bare å "hive" det jeg har i aluminiumsfolie
på grillen...:0)
Men jeg elsker sjømat og spiser nesten bare det...
og dette var nydelig..

Nå sitter jeg på terrassen med mine mange duftlys,
rosévinen min og bare nyter freden..
Mann og barn har lagt seg..
datra skal tidlig på skolen
og mannen min skal til Irak tidlig i morgen...

Ha en fin kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar