søndag 12. juni 2011

Endelig har jeg vært hjemme i huset mitt...

Nesten uvirkelig å tenke på at det er over 5 månder
siden vi dro fra huset vårt og Norge..

Da var det snø nesten til toppen av huset
og jeg var "istæla"...:0)
Er på ingen måte glad i vinteren og det var godt å sette
seg på flyet til varmere strøk..

Selv om jeg ikke liker det norske klimaet.... 
er det her min kjære familien er og våre venner,
så dette er vårt hjem..:0)

Jeg hadde vel vært inni huset mitt i 4 minutter før lysten
til å pusse opp falt ned i hodet mitt...

Den første natten i Norge
sov jeg ikke..
Da "pusset jeg opp" rom for rom..hi,hi!!



Elsker mitt grå'e hus....
men i dette grå'e været så det litt trist ut...

Gleder meg til min datter og jeg er tilbake i Norge
i juli...

....da skal krukker og bed fylles med
masse blomster..
og solen skal igjen skinne over mitt lille hus...:0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar