fredag 22. juli 2011

Blaafarveværket

I dag var det sol og deilig vær..
Så hele Samuelsen-klanen dro på tur til
Blaafarveværket..

Minste frøkna vår syntes det var litt skummelt med dyra..
Hun har tydeligvis glemt
at hun matet digre kameler i Dubai i påsken...



En av go'gutta mine..

Dette er min vakre blomsterbukett av barn..
Disse 5 barna betyr alt for meg..
En klem, et smil eller et stenhjerte som jeg fikk i dag....
fra disse barna er det beste jeg vet..:0)

De store snuppene mine..


Blaafarveværket i solskinn er et flott sted å være..


Hannah koser seg med far..

Min kjære familie..
...Bare min elskede mann som manglet..
Vi venter på han alle sammen..
Spesielt barna orker nesten ikke vente på onkel..

På hytta har jeg en del kobolt blått glass.
Dette er en farge som gir meg masse energi..

Så disse lysestakene ble med meg hjem...

Lille snuppa mi..

Det deiligste jeg vet...god tantesin..

Den andre go'gutten min..

Vakkert...
En flott dag i deilig solskinn har vi hatt i dag..

Jeg er så glad i dere alle!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar