mandag 11. juli 2011

Siste feriedag på Sri Lanka

I dag har det kommer et par regnskurer...
men det gjør ingenting..
Deilig badevann likevel..

Sanne og pappa har lekt seg med sitt
nye undervannskamera..
Vi har fått flere fine bilder og filmer.

Lille havfrua vår..

Jeg har fått en ny venn i ferien..
...ananas og mango Mojito..mmmm

Har tenkt mye i dag på alt det fine vi har opplevd disse
dagene her på herlige Sri Lanka..
Hvor heldig jeg er som har kommet
tilbake hit hvor jeg satte mine
små jenteben..
Det har vært en ferie
jeg aldri vil glemme

Så i morgen tidlig setter vi oss på
flyet tilbake til Dubai..

Da er det bare å tømme koffertene
og pakke nye..
Fredag kveld reiser Sanne og jeg hjem
til 8 ukers ferie i Norge..

Håper at jeg har såpass plass i kofferten
at jeg kan ta med meg solen hjem til Norge..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar