mandag 5. november 2012

På vei til Eid-ferie...

På vei til RAK og noen dager i Paradis
stoppet vi i den Blå Souk i Sharjah..
 
Tenk at jeg ikke har vært her før..
og så ligger det bare en liten kjøretur hjemifra..
Men nå har jeg vært her..
og det blir ikke siste gang..
 
 Noen bilder av det flotte bygget måtte jeg ta..
før jeg var klar til å shoppe litt..
 
 
I den Blå Souken ligger det små
butikker tett i tett..
 
Og her er det bare Østen inspirerte varer som selges..
Spennende...
 
Selvfølgelig fant jeg litt...
 
 Det ble også et Kelim til det
Arabiske soverommet i Norge...
 
På vei til Ras Al Khaimah kjørte vi gjennom
 de siste Emiratene vi ikke har besøkt..
Så nå har vi..
om ikke vært stoppet i..
i hvertfall kjørt gjennom alle de
7 Emiratene...
 
Paradis neste stopp...
 


 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar