mandag 19. november 2012

Innlegg nr. 400....

Da jeg begynte å blogge for litt over 2 år siden
hadde jeg ikke trodd at blogging skulle bli en så stor del av livet mitt.
 
Den gangen var den ment for familie og venner hjemme.
Slik at de kunne følge oss på vår vei ut i
vårt 1001-natts eventyr i Dubai.
 
Tenk nå har vi bodd her i snart 2 år
Egentlig skulle vi flyttet hjem nå til jul,
men slik ble det ikke..
 
Når jeg ser tilbake på alt vi har opplevd,
er det nesten ikke til å tro..
Vi kommer til å leve på disse minnene
resten av livet.
 
Vi er utrolig heldige som har hatt masse besøk
av familien og venner.
Med disse har vi knyttet tettere bånd for fremtiden.
Vi har skapt minner som vi kan mimre
sammen om resten av våre liv..
Men dessverre er det noen som ikke
har unnet oss dette
og valgt å gå en annen vei..
slik er livet...
 
Denne bloggen har for meg blitt en morsom hobby.
Gjestene våre kommer nå igjen for
2, 3, 4 og 5 gang,
og da er det en utfordring for meg
å finne på noen nytt å gjøre.
Noe som er veldig morsomt for oss her
i Casa Myhrvold.
Vi opplever så mye gøy her i UAE.
Tusen takk til alle dere kjære
som har delt vårt eventyr med oss.
 
Hverdagslivet i Dubai er ikke
 helt det samme som i Drammen.
Og når vi engang flytter hjem
vil overgangen bli enorm.
 
Men nå..
bare nyter vi å få bo her på andre siden av jorden.
 
Snuppa storkoser seg med vennene sine
og er kjempeflink på skolen.
Mannen min har en spennende
og utfordrende jobb.
Og jeg nyter livet med mine gode venninner.
All fritid kan vi tre bruke sammen,
for her er det ikke no hus
 som verken skal vaskes eller males..
 
Alt dette gjør savnet til de hjemme mulig å bære.
 I hvertfall de fleste av dagene..
 
Bloggen har blitt helt anderledes enn jeg hadde trodd
da jeg begynte å skrive den.
Ikke bare var den ment kun for mine nære.
Men jeg klarer på mange måte også å fokusere
på det positive og spennede vi opplever.
Selv med sykdom, savn og vonde dager..
Jeg må finne noe nytt å skrive om,
klarer da å fokusere på det positive
og leter etter nye spennende opplevelser..
 
Selv om det er litt skummelt at ukjente leser min blogg..
er det også litt gøy.
 
Håper dere kjære der hjemme
ser hvor heldige vi er som lever
i herlige Dubai.
 
Og så håper jeg du ukjente som leser dette
får lyst til å besøke
vårt 1001-natts evntyrlige Dubai..
 
Dubai er for oss..
...dreams do come true...
 
 God klem fra meg..

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar