mandag 3. desember 2012

Endelig er julen her...

Casa Myhrvold har vært julepyntet er par uker allerede.
Måtte ha litt julestemning sammen med
mor og far før de dro hjem.
 
Jeg elsker julen og alt den med seg bringer...
Spesielt hyggelig er det å be inn til selskap
og ha hyggelige stunder.
 
 Denne kvelden hadde jeg invitert gode venninner..
Som jeg gleder meg..
 
Hagen var også klar til fest..
Helt til himmelen bestemte seg for å slippe ned noen dråper..
Heldigvis kom det ikke så mange av dem
og vi kunne kose oss ute etterhvert..
 
 Egentlig trenger ikke huset noe pynt med disse flotte
damene på besøk..:O)
 
 Når en bor langt hjemmefra er det gull verdt
å ha gode mennesker rundt seg..
Heldige meg...
 
Gaver hører selvfølgelig med i et
juleselskap..

Og engler fortjener engler..:O)
 
Tusen takk til dere alle for at
dere gjør min hverdag og fest
 til en uforglemmelig tid her i Dubai..
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar