torsdag 6. desember 2012

Shopping i Sharjah

I går begynte jeg dagen hos ei venninne med
den flotteste utsikten i Dubai..
 
Så dro vi på shopping til Sharjah..
På dette bortgjemte stedet i et industrifelt..
gjemmer det seg masse spennende..
 
 Møbler og pynt fra India
står stablet i høye rekker..
 
Nesten som å være på skattejakt..
 
Jeg fant litt da..
Nytt nattbord til vårt
1001-natts soverom..

 Jeg har lett og lett etter et salongbord
i riktig størrelse..
Og her fant jeg det.
Denne platen setter de ben på i den høyden jeg ønsker.
Jeg får også en hylle til magasiner under.
Bordet blir laget ferdig , pusset opp
og kjørt hjem til meg i Dubai,
uten ekstra pris...
Virkelig service!!
Gjett om jeg er spent på resultatet??
 

 Et lite bord til SanneBo fant jeg også.
Hit bare må jeg tilbake..:)
 
 
Så tok vi turen til Den Blå Souken..
Masse flott å se på..

De har mange nydelige tepper her.
Fornøyd venninne dro herfra med et flott teppe..:o)
 
Vel tilbake i Dubai
 spiste vi en nydelig lunsj på Shakespare.
 
Gode venner og slike dager
gjør det litt enklere å komme gjennom
sykdommen jeg sliter litt med for tiden..
 
Her en en link til Lucky Furniture;
 
Og et kart:
 
Happy shopping!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar