torsdag 6. desember 2012

Irony Home- julebutikken min..:O)

 
 
På Dubai Mall ligger den fineste
julebutikken jeg vet om i Dubai..
Her har de pynt som du ikke finner
overalt ellers..
 
 Morsomme alver til juletreet..
 
...eller små nissegutter har de.

 Egentlig liker jeg best engler til jul,
men denne klarte jeg ikke å gå la bli igjen i butikken.
Han en litt skummel,
så det er best å være snill om du skal få
det du ønsker deg til jul..Tjihii!!

 Hos Irony har de engler i mange varianter,
noen av disse kjøpte jeg i fjor
og de har de dessverre ikke i år.


 
 Hun her er nok min favoritt engel..
 
En julekamel vil bli et kjært minne
på juletreet i årene fremover.
 
Dette er min nyeste engel,
hun er ganske stor og har fått
sin plass i en av godstolene.
 
Ellers har vi en liten alv som ligger under treet
og passer på gavene..
Av en eller annen grunn stoler ikke min familie
på at han klarer å holde nyskjerrige meg unna..
Så under her er det ingen pakker til meg..hi,hi!!
 
Butikken...
Her er et kart til herligheten:
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar