søndag 3. juli 2011

Endelig er jeg tilbake på Sri Lanka..

Det er en helt utrolig følelse å være tilbake her
hvor jeg bodde da jeg var en liten jente..
Vi skal bare være her i Colombo..
Litt skummelt å reise på egenhånd inn i landet
det hvor vi bodde .he,he..

Vi bor på ærverdige Mount Lavinia Hotel..
Som er over 200 år gammelt..

Liten oase midt inne på hotellet.

Shopping arkaden....
Her har jeg allerede vært flere ganger...

 
Flott dørvakt..
De er så utrolig hyggelige her. 

Poolen med havsutsikt.

Vi ble oppgradert og fikk en suite..
Sier jo ikke "nei takk" til det...He,he!!

Sanne har fått nytt speilreflekskamera..
hun knipser i vei...
Morsomt å se hva hun tar bilde av
og er opptatt av..

Min mann nyter solnedgangen ytterst på terrassen vår..

Vår "lille" tumleplass...

Vakkert!!

Hotellet bærer preg av å være gammelt,
men nostalgien gjør dette til et
fantastisk sted..

Balkongen vår..

I kveld var det Cocktail-party ved poolen,
med levende jazzmusikk..
Vi prøver å utvide vår horisont med nye opplevelser,
og det var faktisk fint..

En veldig fornøyd frue..

Sri Lanka er kjent for utvinning av edelstener..
Og jeg falt for en som heter Tourmaline.
Den finnes i flere farger,
men jeg synes de grønne var nydeligst..
Jeg kunne selv "designe" ringen..
og jeg er litt spent på hvordan den blir..
Det ble flere eldelstener på Sanne og meg,
men det blir et annet innlegg..he,he!

Dette var vår første dag..
og vi gleder oss til resten av ferien..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar