søndag 10. juli 2011

Følelser på Mount Lavinia..

Mount Lavinia er et populært sted å gifte seg.
Hver eneste dag er det 5-6 brylluper her.

Kan tro vi har sett mange vakre bruder..
Brudgommene og de andre gjestene
 har også nydelige drakter.
 Her vet de virkelig hvordan
 de skal pynte seg.

Blomstene og smykkene er selvfølgelig
 også veldig flotte..

Det er gjerne samme farge som
brudeparet har på klærene i
blomstene og pynten ellers.
Og noen har til og med elefant
eller Kandy-dansere.

I morges da jeg var en tur i shopping-arcade'n..
Kom det et brudefølge med flotte
Kandy-dansere først..
Følelsene mine fikk meg
som vanlig til å gråte..he,he..
Sto der og tørket tårene da en dame kom bort
og fortalte at det var barnebarnet hennes som giftet seg..
Hun var så utrolig stolt!!.
Du kunne se det på henne at dette var en stor begivenhet..
Tårene mine sluttet ikke av den grunn..:0)

Ellers har vi blitt kjent med en utrolig vakker
liten jente i dag..
Hun heter Nora.
Hun har vært hos mamma'n og pappan'n
sin i 6 dager..
Og onsdag reiser den nye lille familien hjem til Norge.
Det har vært en sterk opplevelse å
bli kjent med denne lille familien..
Flere tårer har trillet på mitt kinn..
To andre par har blitt til tre de siste dagene her..

Utrolig mye vi har opplevd
i løpet av denne ferien
her på Sri Lanka..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar