torsdag 28. juli 2011

Sannebo

Sanne og jeg har vært en tur på hytta
 sammen med
tante, onkel og lille "gokka"

Etter fredagens grufulle handlinger
tror jeg vi alle har det litt vondt om dagen.
Selv om vi ikke er direkte berørt,
er vi det alle allikevel...
 
Vi kjenner ingen ofre,
men har familie som er helsepersonell og
jobber på pårørendesenter..
Jeg er så stolt over hva de har gjort..

Vi har også en venn som kommer til
å se denne personen og høre hans forklaringer..
Beundrer vår venn for at han klarer å oppfører
seg profesjonelt ovenfor et slikt monster....

Jeg tenker masse på de stakkars menneskene
som har opplevd fredagens hendelser..
Håper de vil få all den hjelp de trenger
i den tunge tiden som kommer..
Tenker også på de som har en
bunnløs sorg etter noen de har mistet..
Håper de også vil få den hjelpen de trenger..

Det er nesten slik at jeg føler det er litt vanskelig å
bare leve et vanlig liv om dagen.
Men hverdagen må jo snart begynne igjen.

Men jeg skal ikke glemme...

Jeg skal være takknemlig for det jeg har
og vise min familie og gode venner at jeg
er glad for at jeg har dem.

Det var godt å bare være sammen
med min lille søsters familie
noen dager på hytta..

Bare være sammen..

Med det været som har vært
var det best å kose seg inne..
og vi har koset oss..:0)

Herlig å se hvordan et lite menneske
utvikler seg..
Gøy å følge hennes oppdagelser
av vår verden..

Disse to jentene er to av mine
øyenstener..:0)

Selv Nipsi vil bare kose seg inne..
Ikke noen tvil om at hun trives best
under Dubai's varme sol..

Min svoger er så utrolig snill.
Her klipper han Sannebo's store gressmatte..
og det er litt av en jobb..

Jeg er alene i Norge om dagen
og det ikke alt som ei jente får til alene..
Min snille, snille familie hjelper meg masse.

Jeg elsker fargen grønn og min hytte-hage...
Dette er det er flott syn..
stille og rolig..
Fint å sitte her og tenke...

Materielle ting er kanskje litt meningløse om dagen..
Og det er kanskje litt feil
og legge ut bilder
av noen nye ting???

Hytta vår er en fargerik hytte..
Gir meg god energi og er en
"happyplace" for oss alle tre..



Lys og varme er det mye av på
Sannebo..



Disse små hverdagsredskapene fra Pylones
finner frem et smil og gjør dagen litt
mer lekfull..


En stille morgen på hytta, nyte kaffen
og tenke over livet
er godt for mitt hjerte om dagen..

Sanne og Nipsi nyter også Sannebo's ro..

Da vi dro fra hytta kom solen frem...

Håper solen vil skinne over Norge
 i lang tid fremover..
Vi trenger alle den varmen
og kjærligheten vi kan få..

Ønsker dere alle en god dag..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar