tirsdag 8. februar 2011

Middag hos Shakespeare and co...

I dag skulle vi bare en liten tur i butikken..Selv om vi har vært på denne lille Mall'n flere ganger og jeg har lagt merke til restauranten..har jeg tydeligvis ikke kikket godt nok..Spisestedet heter Shakespeare and co..og siden Kristiane har om Shakespeare på skolen om dagen tok vi en tur inn...Og det var som å komme inn i paradis for ei "dille" jente som meg..Blonder, engler, tyll og gamle møbler..Vi satt oss og spiste.. og de første 3 bildene er av spisebrikkene som jeg fikk med meg hjem..:0) Scrapper'n i meg ble så gla bare i disse her.. Maten var deilig..Et konditori var det også her..mmmmm


Spisebrikkene våre...


Mmmmmmmm.......


Disse små porselens-boksene forelsket jeg meg i..Tenkte mor og Lisbet skulle få hver sin på hodeputen når de kommer...oppi er det små sjokolader..

 Har ikke funnet en god sjokolade her i Dubai ennå...og finner jeg ingen favoritt blant disse 22 stk, kan det kanskje være det samme..:0)

Ha en god kveld..det skal jeg med en liten sjokolade bit...


2 kommentarer:

  1. Den kafeen så fantastisk ut!! Sjokoladen også, håper den var god:).

    SvarSlett
  2. De jeg har spist til nå har alle vært delige..vet ikke hvor lurt dette var...he,he!!

    SvarSlett