fredag 26. august 2011

Litt nytt hjemme...

Tiden går fort til vi kommer hjem til Norge,
til jul neste år..
Og siden jeg har mange planer for hus og hytte,
er det ok å begynne litt nå.
Noe er helt nødvendig
og noen er litt mindre nødvendig..hi,hi!

(Bilde: onkel og pappa måtte danse litt med
Hannah selv om de jobbet..:)

Jeg har lenge ønsket meg en ny seksjon,
men ikke funnet en som er stor nok..
Lider nemlig av samlemani..:o)

Hadde en møbelsnekker på besøk...
wow...den prisen var ikke aktuell..
Så jeg var overlykkelig da jeg fant 
dette hos Home&Cottage.. 

Jeg har tømt litt i mine andre skap slik
at det ser ut som det er noen her..
Så da har jeg god plass til det som ble med
containeren til Dubai..
...Og plass til litt nytt..
Så nå slipper jeg å høre:
"jammen du har jo ikke plass"
Johoo..det har jeg..Hi,hi!!

Skapet er digert..
men etter min smak veldig flott..
Har prøvd å se på litt lysere møbler,
synes det er så fint hos andre.
Men når jeg skal ha no hos meg..
blir det mørk.

Vi har kjøpt litt møbler i Dubai også..
Til vårt 1001-natts hjem der,
som vi gjerne vil ha med hjem til Norge..
De er også tunge og mørke.
Godt å ha med noen minner med
hjem fra vår til i Paradis!

Dette er min kosekrok i stua...

Ellers er det så deilig med
 friske blomster her hjemme..
Og jeg har masse..
Trodde det ville flomme av
billige flotte blomster
i et varmt land som  Dubai..
Men de er dyre og står lite..

Den tiden jeg har vært hjemme har jeg også
fått ny innredning på vaskerom
 og kjøpt ny innredning til badet.
Det kreves litt mer plass når datra i huset
blir tenåring...:o)

Når mannen min nå kommer hjem
fra Teambuilding med jobben..
Skal vi kose oss litt på hytta til uka..
Litt må gjøres der også,
men det er likevel en helt spesiell
fred og ro der..

I dag er 14 dager til vi reiser hjem til
Dubai igjen..
Disse to ukene skal nytes!!

Ha en fin helg alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar