mandag 15. august 2011

Noen av mine favorittbutikker...

Denne gangen ble det et litt anderledes
opphold i London pga opptøyene.
Derfor fikk jeg ikke besøkt alle
favorittbutikkene mine..

Men noen av de fikk besøk av meg..:o)

Disney er bare helt herlig!
Heldig er jeg som har mange tantebarn..
Så noen julegaver ble det kjøpt her..Hi,hi!!

Selfridges varemagasin er bare flott..
Julavdelingen hadde åpnet her også..Jippi!!


Hamleys... 7 etg. med leker
er en opplevelse i seg selv.
Flere poser i tante's hånd..:) 

Carnaby Street..
Små koselige butikker og spisesteder..
Hvitvin i sommersol...Hmmm

Pylones butikken min ligger her i Carnaby Street..
Og jammen ble det ikke litt nytt til hytta her..

Liberty er et gammelt varemagasin fra 1875..
Veldig spesielt magasin..
Flott på sommeren,
men julepyntet er det et syn..




Ellers synes jeg det er koselig å gå på Oxford Street,
men der holdt vi oss unna denne gangen..
Og det nye Westfield senteret er kjempeflott
dersom London været ikke er strålende..

Har kost meg i sommersol
med julegaveshopping..:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar