torsdag 25. august 2011

Sannebo...

I helga var vi på Sannebo...
Vi var heldige med været og fikk fixet masse i hagen..

Jeg fikk malt begge terassene med fargen Drammensgrå..
samme farge som jeg har hjemme..
Kjempefornøyd!!

Og mannen min begynte og rive et av uthusene..

Ellers fikk jeg plantet litt mer lavendel
og ryddet i noen av blomsterbeddene..
Deilig å holde på ute..sammen...

Onkel's første helg i Norge var satt av til gutta..
og det ble en del snop, spill og film..

Her i kjeller'n på hytta er det en del som skal gjøres
når vi kommer hjem..
Og jeg satt med "planleggingsboka" mi..
..og noterte idé'r..hi,hi!

Taco er en selvfølge...

God "tantesin"..

Mer snop, spill og kos..:o)



Veldig fornøyd med vår nye terasse..
Gleder meg til å ha med Dubai -krukkene, lyktene
og møblene hjem hit...

Slike stunder er virkelig gode for tante..
..deilig barnelatter...:o)

Koser oss alle sammen..

Nipsi storkoser seg også...

....i solnedgangen på Sannebo..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar