mandag 15. august 2011

Opptøyene i London...

Vi hadde en lite hyggelig opplevelse i
London mandag kveld..

På vei til hotellet ble vi først bedt av politiet om å forlate gatene..
Siden det var en gjeng på vei for å lage bråk..
Vi fikk etterhvert lov til å gå mot hotellet..

På veien dit ble vi 3 plutselig omringet av denne gjengen
på 10-12 gutter med hettegensere og skjulte ansikter.
Det var utrolig skummelt..
Da vi fikk mulighet gikk vi over veien og
latet som vi bodde på nærmeste hotell..
Heldigvis for oss
var de bare ute etter å ødelegge..

Vi var litt skjelvne da vi kom på hotellet..
Sov ikke mye den natta..
fullt av utrykninger hele natta.

Vi var inne på tanken å reise hjem..
Oppholdet ble ikke
slik som det pleier å være i London.

Dette var min 15. gang i storbyen
og siden jeg er så kjent
og vanligvis føler meg trygg der
valgte vi å bli..

Og det er jeg glad for nå..
Jeg elsker byen og siden det gikk bra..
gleder jeg meg allerede til å reise tilbake..:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar