lørdag 27. august 2011

Planlegger utekjøkken på SanneBo!

utekjøkkenet står godt skjermet under bodens takutbygg.
De neste bildene er egentlig en liten "tips-side" for meg selv.
Etterhvert  ønsker jeg meg et utekjøkken på hytta.

Og synes jeg fant flere gode idé'r på disse bildene..







Kassene på veggen her synes jeg var kjempefine..
Slike kan jeg sikkert finne på loppemarked..

Og på loppemarked har jeg vært i dag..
Hadde utekjøkkenet i tankene da jeg kom..
Og dette var dagens fangst..

Selv om kjøkkenet bare er under planlegging
er det jo viktig å ha all "dill-dall" på plass
med en gang det er ferdig..hi,hi!

Gamle kjeler, kopper og kar har jeg lyst til å pynte opp med..
Store gamle kjeler har jeg tenkt å bruke som oppbevaring.

Gleder meg sånn til å reise til SanneBo til uka..
Da skal planlegge, tegne og ta masse bilder..
Slik at jeg har litt å jobbe med utover høsten i Dubai!
Tror "hjem og hytte idéboka" mi kommer til å bli full etterhvert..

Ha en fin lørdagskveld hva du enn gjør...
...jeg skal lete etter idé'r på nettet..:o)

4 kommentarer:

  1. Heisann og takk for sist ;-)
    Blir loppis på meg igjen i morgen og vask av alt det nyinnkjøpte! Kose deg med planlegging av utekjøkkenet!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Jeg vil og på loppis i morgen!! Kan tenke meg at du er fornøyd med dagens funn Karianne..:0)

    SvarSlett
  3. Kan tenke meg du får en travel høst med planlegging.....kommer til å bli så fint.. :o)
    Det var da mange fine tips til utekjøkken.Da må du ha en kjempe urtehage også....:)

    SvarSlett
  4. Blir nok fint når det blir ferdig svigermor...Og urter blir det både i drivhuset og i kjøkkenhagen etterhvert..:o)

    SvarSlett