mandag 15. august 2011

LONDON + HARROD'S = JEG ER GLA!!!

Mor, Sanne og jeg har akkurat vært i London..
Og første stoppested er alltid Harrod's..

Elsker Harrod's..:o)

Denne gangen var det ikke vanskelig
 å få med meg Sanne dit..
Hennes store, store idol er nemlig Justin Bieber..
Og fredag var det lansering
 av hans parfyme på Harrod's..
Parfymen vil bare bli solgt på
Harrod's i Europa..

Veldig blid frøken...


Duften Someday dufter slik
Justin Bieber vil at jenter skal dufte..OMG!!
Lille frøkna var (er) helt i skyene...

Snuppa mi!!!

Da parfymen var i boks..var det mamma's tur..
Juleavdelingen åpnet rekordtidlig i år..
Og det passet meg perfekt..

Vi pleier å være på julegaveshopping i London.
Siden vi nå bor i Dubai hadde jeg innfunnet meg
med at det ikke ble London i år..
Men da hjemreisen nærmet seg
klarte jeg ikke motstå fristelsen..
Måtte til London..

Elsker London...:o)

For min del synes jeg jul og julepynt er helt
topp selv om det ennå er sommer..
Er jo jul bare en gang i året!!

Siden julen blir litt kort for oss i Norge i år,
ble det ikke noe pynt på meg denne gangen..
Får holde med det "lille" jeg har fra før..Hi,hi!

Men fikk en hyggelig prat med Nissen..
og han skal komme på besøk likevel..


Gøy bare å se på tradisjonell og utrodisjonell pynt.

Etter en tidlig "nattflyvning" og en fin dag på Harrod's,
smakte det godt med en laaang lunsj.. 

1. dag er nesten over...

1 kommentar:

  1. Såååå kjekt med en Harrodstur! Det er jo ikke å forakte:). Elsker julen jeg også, knallkjekt:).

    SvarSlett