onsdag 16. oktober 2013

Arctic Night med Heine Totland.

Denne kvelden hadde jeg gledet meg til lenge.
Jeg er nemlig en stor fan av Heine Totland.
Veldig gøy at han skulle komme til Dubai 
for å underholde oss.

Vi startet kvelden med fest hos Meyer's på Palmen.

Flotte karer!

Fargerike damer!

Skål!

Nydelig utsikt til Marinaen.

Kult å ankomme neste fest i denne limo'en..

Smil!!

Stas..:)

Hele gjengen.

Kveldens middag med underholdning var på
Mina A'Salam i Souk Madinat.

Nydelig norsk sjømat ble servert..
Himmelrike for ei som elsker alt som lever i havet..

Men kveldens høydepunkt var selvfølgelig å møte han her..:)

Sånn utenom at han har rå sangstemme og  et forrykende sceneshow..
...er han en veldig trivelig fyr..

Jeg har møtt Heine Totland en gang før.
Da sang han "Our Last Summer" 
for meg i avganghallen på Gardermoen.

På sommerfesten til min manns jobb
spilte disse to kjekke karene inn sangen på nytt for meg..
Se her:
Heldige meg!!

En flott aften med gode venner, familie og Heine!!

2 kommentarer:

  1. Så gøy!! Heine Totland er helt fantastisk! Var i Drammens teater og så på han på lørdag :)
    Forøvrig vil det seg slik at min mor og jeg reiser tilbake til Dubai i desember, så nå er jeg igang med å saumfare bloggen din igjen, på jakt etter nye opplevelser :-)
    Klem fra Laila

    SvarSlett
  2. Hei Laila!!
    Hørte Heine fortelle at han skulle opptre i Drammen dager etter han hadde vært her.. Og jeg skulle gjerne hoppet oppi kofferten hans og blitt med til hjembyen min Drammen.
    Desember er en fin tid å besøke Dubai, håper dere får et flott opphold..:O)

    Klem Helen

    SvarSlett