torsdag 17. oktober 2013

Banyan Tree Al Wadi- Ras al Khaimah

Her i Dubai har det akkurat vært Eid ferie
 og vi har vært på tur i nabo emiraten Ras Al Khaimah.
Vi bodde på Banyan Tree Al Wadi

Og her var det flott!!

 
Vi hadde over 200kvm som var bare våres..

Badet var nesten som en liten leilighet..

På denne usjenerte terrassen kunne vi kose oss helt alene..

Vakker utsikt til sanddynene.

Spennende å sitte på bassengkanten og se på dyrelivet.

Gasellene hoppet stadig forbi.

Usikten fra stuen vår.

Villaen vår "by night"

Koste oss..

Jeg elsker å stå opp sammen med solen når vi er på nye steder.

Stillheten og roen når dagen gryr er helt fantastisk...

Sushi og bobler til frokost kan jeg venne meg til..hi,hi!!

Dette var avslappende..

Snuppa og jeg pleier å prøve spa,
men spa på eget bad har vi ikke prøvd før..

Og det var helt topp..

Sandstorm i ørkenen har vi heller ikke opplevd tidligere.
Det var skikkelig spennende.
Lyn, bulder og brak fylte himmelen,
før sanden kom... 

Så ville regnet vaske sanden av sted..

Men like raskt kom solen tilbake på himmelen..

En morgen ble vi invitert til frokost
 med dyrenes morgenstell som underholdning.
Fantastisk..

Oryx og gaseller var det mange av her..

Her kunne jeg sittet i timesvis..

Etter frokost ville denne oryx'en vise oss veien hjem igjen..:O)

Vi hadde noen flotte dager i ørkenen.
Dette var et spesielt sted jeg drømmer om å komme tilbake til..
..en vakker dag..

Banyan Tree har en beach hotell i RAK også,
og der skulle vi tilbringe det neste døgnet..:)

Her er en link til et drømmeopphold i ørkenen:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar