onsdag 30. oktober 2013

Håndarbeidsbutikker..

På Time Square Center ligger det et par fine
håndarbeidsbutikker.

Jeg elsker scrapbooking
og dette er en av de fineste jeg har funnet her i Dubai.

Link:

Her finnes masse til søm, strikking og hekling.

Link:

Sumo sushi er også en av de beste her i Dubai,
synes jeg.
Så her blir det alltid lunsj når jeg er på Time Square...Mmmm!!

Link til delivery her:

Her er litt av gårsdagens fangst..
Nå skal mor, maiden min og jeg lage litt pynt til 
Sjømannskirkens Julebasar som skal være 7 desember:

Her er en link til vår flotte kirke:

Jeg har scrappet noen til og fra lapper til kirken..

Mor strikker oppvask kluter og maiden min strikker duker
til julebasaren..
Og jeg lærer noe nytt..

Julestemning i Casa Myhrvold om dagen..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar