onsdag 16. oktober 2013

Global Village

Global Village har nå åpnet for sesongen.
Da vi var der i forrige uke var ikke alt på plass.
Men veldig mye var åpent,
og vi tilbrakte hele kvelden der.

Mange av østens land er representert.
Jeg synes de blir flinkere for hvert år med å ha
varer fra sine land.
Var ikke like spennende det første året vi var der,
når de hadde stort sett det samme overalt 
og alt var fra Kina...


Jeg var på teppejakt.
Og fikk se og lære masse.
Fant teppe jeg tilslutt kjøpte,
men fikk det billigere et annet sted.
(innlegg om det kommer)

Interessant å lære..

Dette skulle jeg gjerne hatt plass til.

Siden vi planlegger en Thailand ferie,
måtte vi jo innom dette landet.
Snakket med ei som gjerne hjalp oss med tips,
spennende!!

Mange flotte bygg..

Og nydelige mennesker.

Fant ikke slike kjoler da vi var i Sør-Afrika.
Men i dette Africa fant jeg..:)

Flisene neders på bildet har jeg kjøpt til
kjøkken og bad på SanneBo.
Så nå skal Fatima's hånd beskytte oss der også.

Heldigvis har de bærehjelp...


Hver kveld er det masse underholdning rundt i parken.
Flotte drakter, spennende musikk, fin dans,
og masse farger..

For barn og ektemenn er det topp å kose seg i tivoliet..

Her er link til Global Village:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar