torsdag 3. oktober 2013

JBR- The Walk

Her er det lenge siden jeg har vært..
og jammen har det skjedd store endringer..
Det var så koselig å gå her tidligere.
Fortsatt fint på denne siden av veien,
men på det andre er det bare byggeplass.
Og havs utsikten blir nå borte..
veldig synd..

Fortsatt flotte bygninger på den ene siden da.

 Ble bittelitt shopping.

 Før vi spiste en deilig lunsj på Paul.

 Et bad i havet var vidunderlig..

 Fun in the sun!!

Vannet var ikke avkjølende.
bare deilig..
Godt over 30 grader.

 Kameler på beachen.

Dette var utsikten min..

En flott dag i solen er nå over.
Og vi skal snart ta på finkjolene før en festkveld på Palmen..

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Søkte etter info om Dubai for noen uker siden og var så heldig å komme over websiden din. Vi var i Dubai forrige uke og hadde veldig god nytte av informasjon og bilder du har lagt ut fra tiden du har bodd der.
    Så tusen takk for at du bidro til en fantastisk tur :-) Håper jeg snart får anledning til å besøke Dubai igjen (da skal jeg få med meg Mojitoen på Fridays;-))!
    Hilsen Laila

    SvarSlett
  2. Tusen hjertlig takk for hyggelig kommentar!! Godt å høre at dere har hatt en flott ferie..:O)

    Klem Helen

    SvarSlett