onsdag 30. oktober 2013

Dragon Mart

Dragon Mart er verdens største kinesiske marked
utenfor kina..
Og her har de alt..
Fra anleggsmaskiner til silkekjoler..


 
Julepynt har også kommet flere steder..
Er en glad i blinkende lys i alle farger,
finnes det på Dragon Mart.

Mor og jeg var på krystallkrone jakt..

 Min venninne har funnet denne lampen i Norge,
den koster ca.30.000 nok.

Denne fant jeg på Dragon Mart.
Er selvfølgelig ikke lik, 
men i samme stilen..
Den koster ca. 1.200 nok..
Lurer på hvem hun velger..hi,hi!!

Den her har jeg hatt søvnløse netter om siden jeg var der.
Syntes den var litt dyr, 
så måtte tenke litt..
Men nå ANGRER jeg..

Ble litt shopping denne dagen,
og mor reiser hjem med to krystallkroner i kofferten!!

Her er en link til dette kinesiske markedet:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar