torsdag 5. januar 2012

21 år.....

I dag er det hele 21 år siden mannen min
og jeg ble kjærester..

Utrolig å tenke på alt vi har opplevd..
Så mange gode minner,
 så mange ønsker og håp for fremtiden..

Jeg kunne ikke fått en bedre mann..

Han er verdens
snilleste,
hjelpsomme,
tålmodige..
og kjekkeste mann...:o)

Vi har vært igjennom mye..
men alt har bare ført oss tettere sammen..
Og selv om noen fortsatt ikke akseptere det..
er og kommer det alltid til å være "oss to"..

Mannen min har bla. støttet meg gjennom
utdannelse, sykdom
og gitt med mulighet til
å oppleve dette eventyret vi nå
lever her i Dubai..
Men best av alt gitt meg Sanne!!

Jeg "glemte" å ta meg imot da jeg "kræsjlandet"
her i Dubai etter juleferien..
Men da var han der..:0)
Det er ikke lett å reise fra de hjemme,
lei meg for de jeg ikke fikk sett,
lei meg for de jeg ikke fikk brukt nok tid med..
Vondt å være her "alene"..

Så når nattesøvnen blir borte
 vet min mann hva jeg trenger..


I dag tidlig fikk jeg en nydelig pakke
på sengen..
Full av nydelig dufter..
som gir meg velvære..
Han vet akkurat hva jeg trenger..
den snille mannen min..:O)

Så nå gleder jeg meg til å ta finkjolen på..
Før min mann skal ta meg med til et fint sted i kveld..
Og vi tre..
skal kose oss sammen..
VI TRE!!!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye! Høres ut som en flott mann! Kos dere:).

    SvarSlett
  2. Gratulerer :-D
    Håper dere har kost dere i kveld!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett