tirsdag 24. januar 2012

Tusen takk Gro!!

 Kjære Gro!

Tusen takk for at jeg fikk være med å feire
din store dag!
Jeg er så glad for at jeg har truffet deg
og at jeg får kalle deg min venninne..
Når er bor langt borte fra alle
nære og kjære hjemme..
Er slike mennesker som deg gull verdt!

Heldig er jeg er som har blitt kjent med så mange
herlige jenter og er i en så fin gjeng med vakre blomster..
Og livet her i Dubai..
...er så mye enklere da..

Vi feiret din dag på flotte
Hotel Mina A'Salam..
Vi fikk et eget rom hvor vi kunne
skåle for deg, synge for deg
og flere sa noen virkelige fine
ord til deg..

Kake og ønsker hører med på en slik dag..

 ...og latter og gode smil..


 Etter Champagnelunsjen ble noen av oss med
videre til mer champagne i hagen
til Dorte..

 Smil, latter og herlige jenter...
Og mer champagne...


Så var du så snill å ta oss med hjem til deg..
til mer champagne på terrassen din...

Takk til Frode som var flink til å holde glassene
våre fulle med herlige bobler resten av kvelden...
Og fikk oss til å føle oss virkelig velkomne..:)

Vi koset oss her med din flotte utsikt..

Takk igjen Gro for at jeg fikk dele denne
dagen med deg..

Du er så nydelige og jeg har blitt
veldig glad i deg..

Varm klem fra meg..:0)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar