lørdag 7. januar 2012

Tur på Creeken

I dag har Sanne og mannen min vært i
Creeken for første gang..
Dette er et typisk sted hvor jeg tar med gjester
 når mann og barn er på jobb og skole..
Derfor har de ikke vært her før.

 
Første tok vi en liten tur i tekstil-souken..
Det har vært litt "tomt"
de siste gangene jeg har vært her,
men i dag var alt åpent..
Og det var utrolig masse fint å se på..

Jeg har en venn som jeg har handlet en del hos..Hi,hi!
I dag ble det sjal til frøkna
og kjoler til mamma..:o)

  Så tok vi en times Abra tur på Creeken..
Nydelig varm sol den ene veien..

Men uff for en vind den andre veien..
Sanne var heldig som hadde nytt sjal..:)

 Har hatt med meg mitt nye kamera i dag..
Gøy å knipse i vei..

 Etter båtturen stoppet vi og spiste lunsj
på Mercato shopping Mall.
Før vi tilbrakte ettermiddagen i Dubai Zoo..

Innlegg kommer....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar