fredag 13. januar 2012

Dubai by Night!

I går kveld var vi på tur til en ny Mall..
Festival Centre ligger på andre siden av byen for oss
og vi reiser helst ikke gjennom  byen
etter arbeidstid pga masse traffik..
Sheiken med sine 12 felt..
..kan være litt slitsom..:o)

Siden jeg trener på å ta bilder om dagen
henger kameraet rundt halsen min..
Og jeg har oppdaget at jeg har mange
ukjente innstillinger på kameratet mitt..
Så disse er tatt med "natt" innstilling.. 

Her i Dubai er det nå
SHOPPINGFESTIVAL
(5januar-5februar)
Og det er pyntet like mye rundt omkring
som det var til jul..

 
Gøy å ta svart/hvitt bilder..


Festival Centre er et digert Mall..
Vi var vel kun inni en liten del av det i går.
Det ligger inntil Creeken
hvor det også er mange koselige restauranter..

På Festival Promenade er det nå flere salgsboder
og underholdning langs vannkanten.

 
Det var også et fantastisk flott fyrverkeri i går..

Igjen...morsomt å ta svart/hvitt bilder..

Så var vi på vei hjem igjen..
Og har akkurat svingt av Sheiken
og er snart hjemme i Casa Myhrvold!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar