onsdag 18. januar 2012

Hjemme hos Maggi!

Dette er også ute på Palmen..

Det er nesten helt uvirkelig hvor mange flotte
steder det er her i Dubai..

Stuevinduer med utsikt til marinaen
og et Palmeblad med flotte villaer..
...skulle jeg gjerne hatt..

Og promenaden går rett på utsiden..

Tenk å ha dette synet fra stuen....

....og dette fra terrassen..
Her er det masse flott å hvile øynene på..

Og med en liten kikkert kan en "smugtitte" inn til
  verdens kjekkeste fotballspiller...
og hans Spice Girl..
(det hadde ihvertfall jeg gjort..Hi,hi)

Maggi har tatt et fantastisk bilde her i solnedgang..
Jeg må nok øve mer før jeg får det til..
men snart er jeg like flink..juhuuu!!

Tenk å kunne sitte på terrassen og se
Burj Al Arab hver kveld..
Jeg elsker Seilet..
og kan ikke tenke meg en vakrere utsikt!

Gleder meg til masse fotografering
sammen med deg skjønne Maggi!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar