onsdag 25. januar 2012

Peddigrørkurs!

 I dag har jeg vært på det første av fire
peddigrørkurs i
sjømannskirken..

Det var utrolig vanskelig,
men kjempegøy!!

 Her begynte jeg å få litt taket på det..
Og da skulle jeg begynne på en ny teknikk...

Dette skal bli en kurv..
Men siden det er litt vanskelig..
kan det tenkes at det blir et pizzabrett..hi,hi!!

En blir ganske sår på fingertuppene..
så nå må de pleies og stelles...
slik at jeg er klar til å flette mer i morgen...

Fortsettelse følger....:0)

3 kommentarer:

  1. Det minnet veldig om klubben på Kjøsterud , der lærte vi å flette kurver:-) Det begynner å bli noen år siden:-)
    Klem fra Aina

    SvarSlett
  2. Akkurat derfor jeg meldte meg på Aina...dette hadde jeg jo gjort før..og kunne huske at det var ganske enkelt.. Vet ikke om det er hukommelsen som svikter jeg..hi,hi!!

    Klem tilbake!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror jeg hadde tenkt akkurat det samme.... Husker det som veldig enkelt ja:)

      Slett